sâmbătă, 1 iulie 2017

Ruga sa când se confrunta cu o sarcină dificilă, sau când se ivea vreo nenorocire, sau în vreme de necaz.

. O, Cel Care dezleagă nodurile nefericirii! O, Cel Care toceşte ascuţişul tăios al greutăţilor! O, Cel Care este rugat să învioreze sufletele prin mângâierea Sa! 2. Dificultăţile se înclină în faţa Ta, căile şi posibilităţile sunt pregătite prin blândeţea Ta, hotărârile sunt puse în aplicare prin puterea Ta şi toate se întâmplă conform dorinţei Tale. 3. Prin voia Ta, ele urmează porunca Ta, fără ca Tu să le vorbeşti şi prin voinţa Ta, ele respectă limitele pe care le-ai impus Tu, fără ca Tu să le interzici ceva. Tu eşti Cel implorat în necazuri şi adăpostul unde se poate scăpa de nenorociri; niciuna dintre ele nu este îndepărtată, până când nu o risipeşti Tu şi niciuna nu este înlăturată, până când nu o alungi Tu. 5. Doamne, s-a abătut asupra mea o dificultate a cărei povară mă apasă şi a venit asupra mea o greutate a cărei sarcină mă copleşeşte. 6. Prin puterea Ta, ai adus-o asupra mea şi prin autoritatea Ta, ai făcut-o să se întoarcă spre mine. 7. Nimeni nu poate îndepărta ceea ce ai adus Tu, nimeni nu poate face să se abată, ceea ce Tu ai făcut să se îndrepte într-o anumită direcţie, nimeni nu poate deschide ceea ce ai ferecat Tu, nimeni nu poate zăvorî ceea ce ai deschis Tu, nimeni nu poate uşura ceea ce ai făcut Tu să fie greu şi nimeni nu-l poate ajuta pe cel părăsit de Tine. Aşadar, binecuvântează-i pe Muhammed şi pe familia sa, deschide-mi, Doamne, poarta alinării, prin bunăvoinţa Ta, sfărâmă puterea grijilor, prin forţa Ta apleacă-Ţi frumuseţea privirii Tale asupra tânguirii mele, permite-mi să gust dulceaţa binefacerii Tale în ceea ce am cerut, acordă-mi îndurarea Ta şi ajutorul Tău deplin şi stabileşte pentru mine o cale de ieşire rapidă (din necazul meu)! Fă ca să nu fiu tulburat de îngrijorare în respectarea obligaţiilor faţă de Tine şi ca aceasta să nu mă abată de la îndeplinirea recomandărilor Tale. Doamne, puterea mea este sugrumată de ceea ce s-a abătut asupra mea şi inima mi-e plină de griji, încercând să poarte ceea ce mi s-a întâmplat, dar Tu ai putere să îndepărtezi ceea ce m-a mâhnit şi să înlături ceea ce a venit peste mine. Aşadar, Te rog, fă asta pentru mine, deşi nu merit ajutorul Tău, o, Stăpân al Măreţului Tron!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rugaciunile sint foarte importante.

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.