sâmbătă, 1 iulie 2017

Dacă o persoană care este afectat de anxietate sau durere spune:

O Allah, eu sunt robul Tău, fiul robului Tău, fiul roabei Tale, fruntea mea este în mâinile Tale,urmez Hotărârea Ta şi porunca Ta este întotdeauna dreaptă. Te rog cu fiecare dintre numele Tale cu care Singur te-ai numit, sau le-ai revelat în Cartea Ta, sau le-ai dezvăluit creaţiei Tale, sau le-ai păstrat cu Tine în ştiinţa celor nevăzute te rog să faci Coranul viaţa inimii mele şi lumina pieptului meu, îndepărtarea durerilor mele şi uşurarea suferinţelor mele.” ......... atunci Allah Preainaltul ii va lua anxietatea si durerea, şi o va înlocui cu bucurie." O Allah, la Tine caut adăpost la Tine de nelinişte şi întristare, de slăbiciune şi lenevie, de avariţie şi laşitate, de povara datoriei şi de a nu fi înfrânt de alţii.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rugaciunile sint foarte importante.

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.