sâmbătă, 1 iulie 2017

Pentru luarea unei decizii

Se fac două Raka” a (unităţi de rugăciune) şi după aceea să spună (următoarea) rugă: „O, Allah, caut îndrumare Ta în Ştiinţa Ta, şi caut forţă în Puterea Ta şi îţi cer din favorurile Tale nepieritoare, căci cu adevărat Tu Poţi, în timp ce eu nu pot, şi cu adevărat Tu Ştii, în timp ce eu nu ştiu, şi Tu eşti Cunoscătorul celor nevăzute. O, Allah, dacă ştii că acest lucru (şi menţionezi lucrul care te apasă) este bun pentru mine în religia mea, în viaţa mea şi în sfârşitul ei, atunci porunceşte-l şi uşurează-l pentru mine şi binecuvântează-mă cu el; şi dacă ştii că acest lucru este rău pentru mine, în religia mea, în viaţa mea şi în sfârşitul ei atunci îndepărtează-l de mine, şi îndepărtează-mă de el, şi hotărăşte pentru mine ceea ce e bine, oricare ar fi acesta, şi fă-mă mulţumit cu acesta.”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rugaciunile sint foarte importante.

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.