sâmbătă, 1 iulie 2017

DU'A PENTRU MOMENTELE DIFICILE ~

"Doamne, deschide-mi mie pieptul si usureaza-mi mie lucrul [ce trebuie sa-l implinesc] si dezleaga-mi nodul limbii mele, pentru ca ei sa priceapa vorbele mele!" O, Allah, nu mă lasa vreodată să îmi întorc faţa de la Tine! Nu contează la câte încercări şi dificultăţi mă supui, lasă ca aceste dificultăţi să mă ajute să devin un musulman puternic şi sincer faţă de Tine! O, Allah, atunci când îmi pierd speranţele şi planurile, ajută-mă să îmi amintesc că dragostea Ta este mai mare decât toate dezamăgirile mele! Amin Ya Rabb! O, Allah, înalţă inima mea, uşurează poverile mele şi fă-mă dintre cei care îşi pun încredere totală în Tine pentru toate problemele! Amin Ya Rabb!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rugaciunile sint foarte importante.

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.